سلامت

16 درمان طبیعی سرماخوردگی مناسب برای تمام افراد خانواده: نکات تایید شده توسط متخصصان برای پیمایش فصل بوییدن

16 درمان طبیعی سرماخوردگی مناسب برای تمام افراد خانواده: نکات تایید شده توسط متخصصان برای پیمایش فصل بوییدن

دوباره آن زمان از سال است، اما این درمان‌های طبیعی سرماخوردگی ناراحتی شما را کاهش می‌دهد و به شما کمک می‌کند علائم ناخوشایند بیماری‌های زمستانی را مدیریت کنید.

دقیقاً مانند بسیاری از داروهای سرماخوردگی وجود دارد. داروهای طبیعی سرفه، درمان های طبیعی آنفولانزا و درمان‌های گلودرد موجود است ، می توانید سرماخوردگی را با آسایش خانه خود نیز درمان کنید. علاوه بر استراحت زیاد و نوشیدن مایعات فراوان، این درمان‌های سرماخوردگی طبیعی دفاعی عالی در برابر میکروب‌ها هستند – مناسب برای کسانی که بچه‌های کوچکی دارند که برای مصرف داروهای سرماخوردگی و آنفولانزا خیلی کوچک هستند و همیشه در حال جمع‌آوری حشرات از مدرسه هستند.

Claire Barnes، درمانگر تغذیه برای برند سلامت روده Bio-Kult، توصیه می‌کند زمانی که شما یا یکی از اعضای خانواده‌تان دچار سرماخوردگی می‌شوید، غذایی را که می‌خورید، به عنوان اولین نقطه تماس تطبیق دهید. ادویه های معطر گرم مانند زنجبیل، زردچوبه و دارچین به بهبود گردش خون و کمک به هضم کمک می کنند. او می‌گوید: با افزایش گردش خون، می‌توانید به بدن خود کمک کنید تا بهبودی خود را تسریع بخشد.

همچنین زمان آن رسیده که گرمایش را کاهش دهید – هر چند این به نظر می‌رسد که این امر معکوس باشد. کلر توضیح می‌دهد: «گرمایش مرکزی و بخاری‌های هوا در اتومبیل‌ها تعادل میکروبیوم بینی را به هم می‌زند و آن را در برابر ویروس‌ها و باکتری‌های مضر حساس‌تر می‌کند». برای جلوگیری از این امر، در صورت امکان روزانه در هوای تازه قدم بزنید و قبل از اینکه گرمایش را شروع کنید، یک جامپر اضافی یا یک پتو روی تخت خود انتخاب کنید.

با در نظر گرفتن این توصیه، ما به شما توصیه می کنیم. با کلیر به همراه چند متخصص دیگر صحبت کرد تا لیستی از بهترین داروهای سرماخوردگی طبیعی را گردآوری کند – و برای هر عضوی از خانواده چیزی وجود دارد.

16 درمان طبیعی سرماخوردگی

از مصرف زردچوبه تا نوشیدن آب زغال اخته، غذاهای فوق العاده و مکمل های طبیعی وجود دارد که می تواند سیستم ایمنی شما را تقویت کند یا علائم شما را بدون تکیه به داروخانه کاهش دهد.

اقدامات عملی نیز وجود دارد که می توانید انجام دهید، از استنشاق بخار دمی شده با اسانس – که می تواند مجرای بینی را بدون نیاز به مصرف داروهای ضد احتقان پاک کند (و کمی مانند یک درمان آبگرم نیز به نظر می رسد) – تا غرغره کردن با آب نمک. 16 درمان طبیعی سرماخوردگی را بخوانید که به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید و در مسیر بهبودی قرار بگیرید.

1. کلر می گوید: توت ها

مصرف میوه ها معمولا در زمستان کاهش می یابد، در حالی که واقعاً باید آن را افزایش دهیم. در حالی که توت ها ممکن است به اندازه پودینگ تافی چسبناک گرم کننده با کاستارد وسوسه انگیز نباشند، آنتی اکسیدان ها و ویتامین C موجود در آنها به جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا کمک می کند.

طبق گفته، به ویژه سنجد، فعالیت ضد آنفولانزا از خود نشان می دهد. مطالعه ای در Journal of Functional Foods، در حالی که زغال اخته – که سرشار از فلاونوئیدها است – می تواند به میزان قابل توجهی خطر ابتلا به این بیماری را کاهش دهد. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه اوکلند.

کلر توصیه می‌کند «هر روز یک مشت توت در طول ماه‌های زمستان مصرف کنید، در حالی که مقداری شربت توت طبیعی با قدرت بالا [مانند شربت سنجد سیاه Boots Immune Defense، 9.30 پوند] در یخچال. این به پوشاندن گلو ملتهب کمک می‌کند و در عین حال سطوح بالایی از ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌ها را نیز فراهم می‌کند.»

به خاطر داشته باشید که باید سن شربت توت را بررسی کنید و دوز پیشنهادی متفاوت خواهد بود. بسته به سن فرزندتان.

A bowl of berries

(اعتبار تصویر: Getty Images)

2. سوپ مرغ

دلیلی وجود دارد که چرا در جوانی به شما سوپ مرغ زمانی که سرما خورده اید جسیکا شاند.

“سوپ مرغ سرشار از ویتامین است و مواد مغذی باورنکردنی برای کمک به حمایت از سیستم ایمنی در هنگام مبارزه با علائم سرماخوردگی و آنفولانزا، او می گوید. “عنصر گرم کننده سوپ نه تنها زمانی که احساس خوبی ندارید دوست داشتنی و آرامش بخش است، بلکه به آرام کردن گلو نیز کمک می کند و ممکن است به رفع گرفتگی بینی کمک کند.”

تحقیق این نظریه را تایید می کند. . طبق مطالعه ای که در Chest، مجله معتبر کالج آمریکایی پزشکان قفسه سینه، “مرغ” سوپ ممکن است حاوی تعدادی مواد با فعالیت دارویی مفید باشد، از جمله یک مکانیسم ضد التهابی که می تواند علائم عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی را کاهش دهد.”

اگر کودکانی دارید که از سرماخوردگی رنج می برند، چرا امتحان نکنید. سرآشپز خانواده دستور پخت سوپ مرغ تایلندی آنابل کارمل.

3. آب زغال اخته

که به عنوان یک درمان خانگی مفید برای مبارزه با سیستیت شناخته شده است، آب کرن بری ممکن است به درمان سرماخوردگی نیز کمک کند. این تا حدودی به دلیل این واقعیت است که کرن بری سرشار از پلی فنول است، که یک مطالعه در ژورنال تغذیه تعداد علائم سرماخوردگی یا آنفولانزا را کاهش داد.

دلایل دیگری نیز وجود دارد. دکتر راجر هندرسون، پزشک عمومی و متخصص Olbas.

‘آب زغال اخته همچنین حاوی فلاونوئیدهایی است که دارای اثرات ضد التهابی هستند، بنابراین زمانی که نیاز به تقویت برای مبارزه با آن دارید، نوشیدنی خوبی است. جسیکا می افزاید: سرماخوردگی. با این حال، او نسبت به نوشیدن بیش از حد هشدار می دهد زیرا ممکن است قند زیادی داشته باشد. درعوض، گزینه‌های کم قند را بخرید که حداقل ۲۵ درصد کنسانتره دارند و ۲۵۰ میلی‌لیتر از آن را دو بار در روز مصرف کنید.

همچنین شایان ذکر است که NHS می گوید اگر آب میوه می دهید برای نوزاد زیر 12 ماه، آن را به یک قسمت آب میوه و 10 قسمت آب رقیق کنید و آن را به زمان صرف غذا محدود کنید. از 5 سالگی می توانید به کودک خود آب میوه رقیق نشده بدهید، اما بیش از یک لیوان در روز مصرف نکنید. پیروی از این دستورالعمل ها پوسیدگی دندان را محدود می کند.

4. ادویه جات ترشی جات

مجموعه ای از ادویه ها وجود دارد که می توان از آنها به عنوان درمان طبیعی سرماخوردگی استفاده کرد، زیرا می توانند احتقان را از بین ببرند – اگر می توانید گرما را تحمل کنید! جسیکا می‌گوید: «اگرچه ادویه‌هایی که در آشپزی استفاده می‌شوند می‌توانند به شکستن تجمع مخاط و پاک کردن مجرای سینوسی کمک کنند، درست مانند هر عنصر موجود در این فهرست، سرماخوردگی و آنفولانزا را درمان نمی‌کند.» اما اگر به تسکین کوتاه‌مدتی نیاز دارید، او توصیه می‌کند: «از فلفل‌های تازه استفاده کنید (اگرچه آن‌ها را از دانه‌ها جدا کنید، مگر اینکه حرارت بیشتری بخواهید) و ادویه‌های خشک مانند زیره، پاپریکا و زردچوبه.

زردچوبه حاوی کورکومین است که می‌تواند مفید نیز باشد. a data-analytics-id=”inline-link” href=”https://drsarahbrewer.com/” target=”_blank” rel=”nofollow” data-url=”https://drsarahbrewer.com/”>دکتر سارا برویر. این ترکیب معادل یک داروی هوشمند است زیرا به جای هدف قرار دادن یک مشکل سلامتی خاص، اثرات مفیدی در تنظیمات مختلف دارد، از جمله سرکوب عفونت ها و کمک به رفع التهاب اضافی. او توضیح می‌دهد که این ممکن است به رفع سریع‌تر علائم سرماخوردگی کمک کند.

اما یک کلمه احتیاط. دکتر هندرسون در مورد زیاده روی کردن هشدار می دهد، به خصوص اگر عادت به خوردن آنها ندارید. او می‌گوید: «از آنجایی که غذاهای تند می‌توانند باعث تهوع و درد معده شوند، در مصرف آن در شرایط آب و هوایی احتیاط کنید.

5. اکیناسه

اکیناسه یکی از موثرترین داروهای طبیعی برای درمان سرماخوردگی است و به ویژه در مبارزه با عفونت های دستگاه تنفسی (RTI) مفید است.

دکتر دیک میدلتون، داروساز و رئیس قبلی انجمن داروهای گیاهی بریتانیا، توضیح می دهد که: “شواهد بالینی نشان می دهد که گیاه Echinacea purpurea سیستم ایمنی را در کودکان، بزرگسالان و سالمندان تعدیل می کند، قابل توجه است. تعداد فزاینده ای از تحقیقات نشان می دهد که گیاه اکیناسه به کاهش خطر ابتلا به RTI کمک می کند، می تواند شدت علائم را کاهش دهد و به طور قابل توجهی عوارض RTI مانند سینوزیت، برونشیت و ذات الریه را کاهش می دهد.’

سایر تحقیقات. نتایج مثبتی نیز به همراه داشته است. دکتر راس والتون، ایمونولوژیست و موسس شرکت تحقیقات بالینی A-IR .

دکتر والتون ادامه می دهد: «توسعه سرماخوردگی های مکرر تا ۵۹ درصد کاهش یافته و همچنین شدت علائم سرماخوردگی کاهش می یابد. نیاز به استفاده از مسکن نیز به نصف کاهش یافته است.’

محصولات اکیناسه معمولاً برای کودکان زیر 12 سال نامناسب تلقی می شوند، بنابراین برای کودکان خردسال ممکن است بخواهید یک درمان جایگزین را امتحان کنید.

6. روغن‌های ضروری و استنشاق بخار

بسیاری از درمان‌های طبیعی سرماخوردگی بر روی اسانس‌های گیاهی مانند روغن اکالیپتوس و روغن درخت چای تمرکز دارند. می‌توانید چند قطره به دستمال کاغذی اضافه کنید و بخار آن را استنشاق کنید (از تماس با پوست یا چشم خودداری کنید) یا – بهتر است از این روغن‌ها همراه با استنشاق بخار استفاده کنید.

به‌ویژه اکالیپتوس دارای خاصیت ضد باکتری، ضد ویروسی و ضداحتقان است. کلر می‌گوید: «روغن درخت چای به‌عنوان یک ضدعفونی‌کننده طبیعی و ضد ویروسی عمل می‌کند تا به کشتن باکتری‌های مجرای سینوسی کمک کند.

در همین حال، «استنشاق بخار برای کاهش علائم سرماخوردگی یک روش سنتی است که تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است. دکتر تیم باند، متخصص سلامت طبیعی از Puressentiel. ‘بخار آب به باز شدن مجاری بینی کمک می کند، علائم ناشی از رگ های خونی ملتهب را تسکین می دهد و با شل شدن مخاط به احتقان کمک می کند. راه‌های هوایی، او توضیح می‌دهد.

برای رفع سریع در حین حرکت، دکتر هندرسون اسپری بینی اولباس. حاوی اکالیپتوس، نیاولی و عصاره نعناع وحشی با آب دریا غنی از مواد معدنی است که در عرض چند دقیقه مجاری بینی شما را باز می کند. به علاوه، برای کودکان بالای 6 سال مناسب است.

(تصویر اعتبار: گتی ایماژ)

7. غرغره کردن با آب نمک

شاید جذاب به نظر نرسد، اما غرغره کردن با آب نمک واقعاً می‌تواند به شدت علائم سرماخوردگی کمک کند. مایک ویکمن، داروساز بالینی و مشاور علمی Schwabe Pharma، توضیح می دهد: “غرغره آب نمک یک راه طبیعی و کم هزینه برای کاهش ناراحتی است.” «قبل از خواب مصرف شود، ممکن است به جلوگیری از بدتر شدن عفونت سرماخوردگی کمک کند.»

علاوه بر این، غرغره کردن با آب نمک می‌تواند درد ناشی از گلودرد ناشی از سرماخوردگی را کاهش دهد. یک محلول نمکی می‌تواند مایع اضافی را از بافت‌های ملتهب گلو بیرون بکشد و کمتر آسیب ببیند. مایک می‌گوید غرغره کردن مخاط غلیظ را نیز شل می‌کند، که می‌تواند محرک‌هایی مانند آلرژن‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها را از گلو حذف کند.

در اینجا، مایک نحوه امتحان کردن غرغره آب نمک را توضیح می‌دهد:

  1. 1/4 – 1/2 قاشق چایخوری نمک را با 250 میلی لیتر آب گرم مخلوط کنید.
  2. زمانی که نمک حل شد، مخلوط را در پشت گلو غرغره کنید. می تواند آن را تحمل کند.
  3. قبل از تف کردن، آب نمک را در اطراف دهان خود بمالید.

اگر واقعا طعم آن را دوست ندارید. یک قاشق چای خوری عسل اضافه کنید تا آبکشی مطبوع تر شود.

با این حال، برای کودکان بسیار کم سن باید از این درمان اجتناب شود، زیرا نمک زیاد می تواند خطرناک باشد. آگاه باشید، NHS سطوح نمک را برای کمتر از 0-1g توصیه می کند 12 ماهگی و حداکثر 6 گرم برای افراد 11 ساله.

8. جینسینگ

یک گزینه طبیعی بسیار موثر برای مبارزه با سرماخوردگی، ریشه خانواده گیاه پاناکس، با نام جینسینگ است. به صورت مکمل یا به صورت چای مصرف می شود، با فواید سلامتی متعددی از جمله تقویت سیستم ایمنی مرتبط است.

دکتر بروئر توضیح می دهد: «جین سینگ فعالیت گلبول های سفید خون را در برابر عفونت های ویروسی و باکتریایی تحریک می کند. یک مطالعه نشان داد که مصرف عصاره‌های جینسینگ آمریکایی خطر سرماخوردگی را در طول دوره چهار ماهه مطالعه در مقایسه با افرادی که دارونما غیرفعال مصرف می‌کردند به نصف کاهش می‌دهد. او توضیح می دهد که وقتی سرماخوردگی ایجاد شد، شدت علائم در کسانی که عصاره جینسنگ مصرف می کردند کاهش یافت.

مطالعات دیگر نیز نتایج امیدوارکننده ای را نشان دادند. “نتایج پنج کارآزمایی شامل 747 نفر نشان داد که جینسینگ آمریکایی به طور قابل توجهی تعداد کل سرماخوردگی های معمولی را تا 25 درصد در مقایسه با دارونما کاهش می دهد و در مقایسه با دارونما، جینسینگ به طور قابل توجهی طول مدت سرماخوردگی را 6.2 روز کوتاه کرد!» دکتر برویر اضافه می کند. این مطالعه مصرف جینسینگ را به‌عنوان پیشگیرانه به مدت 8 تا 16 هفته توصیه می‌کند تا از فواید آن بهره‌مند شوید.

به خاطر داشته باشید که به طور گسترده توصیه می‌شود از دادن جینسینگ به نوزادان و کودکان خردسال خودداری کنید و افراد باردار نیز باید از دادن جینسینگ خودداری کنند. گیاه.

9. عسل و لیمو

یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین درمان‌های سرماخوردگی، عسل و لیمو، ترکیبی آزمایش‌شده و آزمایش‌شده برای کمک به رفع احتقان است. عسل دارای خواص ضد باکتریایی است که به مبارزه با عفونت کمک می کند. دکتر هندرسون می‌گوید: این ماده همچنین اثری آرام‌بخش دارد: با تشکیل یک لایه خنک‌کننده در اطراف گلو، تحریک را از بین می‌برد. فشار لیموی تازه قدرت طبیعی یک نوشیدنی گرم عسل را بیشتر می کند. او می افزاید: «لیمو سرشار از ویتامین C است که سیستم ایمنی به آن نیاز دارد، و حاوی خواص ضد باکتریایی و ضد ویروسی برای کمک به مبارزه با عفونت است.

در واقع، در سال 2018، راهنمای موسسه ملی بهداشت و مراقبت عالی (NICE) و بهداشت عمومی انگلستان (PHE) نشان داد که عسل و بیش از حد داروهای بدون نسخه باید اولین راه حل برای درمان سرفه به جای آنتی بیوتیک باشد. این مطالعه نشان داد که «داروهای عسل و سرفه حاوی پلارگونیوم، گایفنسین یا دکسترومتورفان شواهدی از سودمندی برای تسکین علائم سرفه دارند.»

برای امتحان این درمان، یک قاشق عسل را با یک فشار خوب مخلوط کنید. آب لیمو را با آب داغ و مخلوط را بنوشید. با این حال، این روش درمانی برای کودکان کوچکتر نیست، زیرا آب داغ می تواند پوست حساس تر آنها را بسوزاند. و هرگز نباید به نوزادان زیر یک سال عسل داد.

10. چای سبز

نوشیدن نوشیدنی‌های گرم می‌تواند به آبرسانی مجدد مایعات از دست رفته کمک کند، اما برخی نوشیدنی‌ها در درمان سرماخوردگی بهتر از سایر نوشیدنی‌ها هستند. برای مثال چای سبز را در نظر بگیرید. تحقیق منتشر شده در مجله Molecules جسیکا می‌گوید: «چای سبز سرشار از آنتی‌اکسیدان است و زمانی که از سرماخوردگی رنج می‌برید، نوشیدنی مفید است.» “و دارای خواص ضد ویروسی است، بنابراین اگرچه شما را درمان نمی کند، اما یک نوشیدنی عالی برای کمک به بهبود علائم و ارائه خواص اضافی به بدن شما است.”

“چای سبز همچنین می تواند به تسکین این بیماری کمک کند. دکتر هندرسون می‌افزاید: التهاب و تحریکی که می‌تواند باعث گلودرد شود.

توجه داشته باشید که چای‌های گیاهی نباید به کودکان زیر دو سال داده شود – و حتی در آن زمان، اگر حاوی کافئین هستند، باید از مصرف آن اجتناب کنید.

11. پروبیوتیک ها

مزایای پروبیوتیک ها در درجه اول با هضم غذا مرتبط است. با این حال، مکمل های باکتری های زنده می توانند سیستم ایمنی بدن ما را نیز تقویت کنند. پروبیوتیک‌ها در طول ماه‌های زمستان به به طور قابل توجهی سرماخوردگی معمولی را کوتاه می کند و شدت علائم را کاهش می دهد.

Opt. برای یک محصول چند سویه زیرا مزایای مثبت بیشتری را ارائه می دهد. کلر Bio-Kult Boosted ، اما می توانید برای بچه ها نیز پروبیوتیک بگیرید ، مانند boots ‘خوب باکتری های دوستانه دوستانه روده (مناسب برای سنین 4+). -Check = “”>

A woman holding her face over a bowl of hot water next to a box of tissues

(اعتبار تصویر: چکمه) “بخش 12-خواب”> 12. خواب

یکی از بهترین داروهای سرد طبیعی خواب . ما تمایل داریم که وقتی بیمار می شویم ، در مورد کارهای روزمره خود پیش برویم ، وقتی در حقیقت ، برخی از چشم های مناسب و معقول برای بهبود ما مهم است. در حقیقت ، خواب کافی حتی می تواند از ایجاد سرماخوردگی جلوگیری کند. این زمانی است که بدن در سخت ترین کار خود برای مبارزه با عفونت کار می کند ، “می گوید: کریستوفر Ahlerup ، مدیر تجاری anzymatica. او می افزاید: ” تحقیقات نشان داده است که کمبود خواب می تواند بر سیستم ایمنی بدن و توانایی آن تأثیر بگذارد مبارزه با عفونت. “

و DR Bond موافق هستند ، توضیح می دهند ،” در هنگام خواب ، بدن هم سیتوکین ها را تولید و آزاد می کند – نوعی پروتئین که با عفونت و التهاب در پاسخ به یک پاسخ ایمنی مبارزه می کند – و کم فشار روی خواب باعث می شود بدن تولید کند تعداد کمتری سیتوکین ها. خوابیدن با یک بالش اضافی

و صحبت از خواب ، این ترفند ساده می تواند دنیایی را ایجاد کند که در حالی که بیمار هستید چقدر چشم بسته می شود.

‘مردم غالباً شکایت می کنند که هنگام سرماخوردگی نمی توانند خواب خوبی داشته باشند. دکتر باند می گوید ، مسائل سینوسی مانند بینی آبریزش یا بینی یا گلو درد می تواند بر خواب ما تأثیر بگذارد. “مردم نفس کشیدن یا احساس مانند مخاط هنگام دراز کشیدن را سخت می کنند. این باعث می شود که آنها بیشتر سرفه کنند یا راه های هوایی خود را پاک کنند. ” او می گوید: “این می تواند مشکلات سینوس را کاهش داده و به تنفس ما کمک کند و به ما امکان می دهد خواب خوبی داشته باشیم.” ‘این می تواند به درد و ناراحتی گردن منجر شود. فقط دو بالش استاندارد باید سر شما را به اندازه کافی بالا ببرد. ” ویتامین D

ما ویتامین D را از طریق نور خورشید و غذاهای خاصی مانند ماهی روغنی ، گوشت قرمز و زرده تخم مرغ منبع می دهیم. این ویتامین شگفت انگیز (از جمله مزایای دیگر) به شدت با کاهش شدت سرماخوردگی مرتبط است. دکتر Brewer می گوید ، هر دوی اینها برای افزایش سطح خون ویتامین D شناخته شده اند. در حالی که نسل های قبلی مجبور بودند از حدس و گمان استفاده کنند ، علم مدرن ثابت می کند که ویتامین D تأثیر زیادی در بهزیستی ما دارد. www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/pmc3686844 “target =” _ blank “data-url =” https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/pmc368686844 “> محققان A> دریافتند که گرفتن مکمل ویتامین D3 می تواند خطر ابتلا به عفونت دستگاه تنفسی-از جمله سرماخوردگی ، آنفولانزا و ذات الریه-را در مقایسه با دارونما کاهش دهد. وی می افزاید: این مزایا در افرادی که کمبود ویتامین D موجود دارند حتی بیشتر است. ” > 15 فشرده سازی گرم یا سرد کریستوفر می گوید: “پر کردن یک حوله داغ (نه خیلی گرم!) بر روی صورت فوقانی شما می تواند آرامش بخش باشد.” نه تنها این ، یک کمپرس معابر بینی را رقیق می کند ، و به شما کمی احترام می گذارد و به شما اجازه می دهد تا از بین برود. سینوس ها او می گوید: “این به گرم کردن معابر بینی و شل شدن ترشحات مخاط کمک می کند.” ‘با قرار دادن یک حوله داغ یا صورت فلانل صورت در سینوس های خود به مدت سه دقیقه شروع کنید. سپس به مدت 30 ثانیه یک کمپرس سرد را در میان سینوس های خود قرار دهید. برای بهترین نتیجه سه بار دیگر متناوب است. درمان را حدود چهار بار در روز تکرار کنید. ” Lozenges روی

منابع غذایی روی شامل گوشت قرمز ، غذاهای دریایی (مخصوصاً صدف) ، مخمر آبجو ، آبجو ، کلگر ، نبض ، تخم مرغ و پنیر است. با این حال ، پردازش مواد غذایی بخش اعظم روی موجود را از بین می برد – به خصوص در غلات ، به گفته دکتر Brewer. ‘ کارآزمایی های بالینی نشان می دهد که مکیدن لجن استات روی به طور قابل توجهی علائم سرماخوردگی را در مقایسه با دارونما کاهش می دهد ، “او توضیح می دهد ، و همچنین کوتاه کردن مدت زمان:

  • احتقان بینی 37 ٪
  • گلو خراشیده 33 ٪
  • خونسردی 43 ٪
  • سرفه 46 ٪

چگونه می توان از انتشار سرماخوردگی جلوگیری کرد

برای جلوگیری از انتشار سرماخوردگی ، ابتدا باید شیوع میکروب ها را از سرفه و عطسه ها کاهش دهید. همانطور که بیشتر والدین می دانند ، هنگامی که فرزند شما اولین علامت سرماخوردگی را ایجاد کرد ، همه دست روی عرشه است تا از این بیماری جلوگیری کند که تمام خانواده را از بین ببرد.

برای انجام این کار ، NHS توصیه می کند: به سرعت ممکن است

  • از لمس کردن چشم و بینی خودداری کنید
  • از به اشتراک گذاری وسایل خانگی مانند پتو ، حوله و فنجان خودداری کنید
  • این در مورد هر دو مورد صدق می کند شخص با سرماخوردگی و کسانی که امیدوارند از ابتلا به آن خودداری کنند. به یاد داشته باشید که افراد مبتلا به سرماخوردگی تا زمانی که تمام علائمشان از بین نرود ، عفونی هستند – معمولاً برای یک تا دو هفته.

    به دنبال داروهای طبیعی تر هستید؟ ما با کارشناسان صحبت کرده ایم تا دریابیم fast-288207″ target=”_blank” data-before-rewrite-localise=”https://www.goodto.com/wellbeing/get-rid-of-headache-fast-288207″>چگونه خلاص شویم از سردرد ، و همچنین بهترین درمان های طبیعی سرماخوردگی. شما ممکن است به این درمان های طبیعی اضطراب

    محتوایkhalg.ir فقط برای مقاصد اطلاعاتی و آموزشی است. وب سایت ما قرار نیست جایگزینی برای مشاوره پزشکی حرفه ای، تشخیص یا درمان باشد.

    مدیر مجله

    یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا